OPERATION

Har varit på operation i Stockholm i 2 dagar nu, kom hem igår och jag har så ont i halsen att jag inte kunnat äta något på flera dagar. Trots allt som gjorde ont var det otroligt mysigt att ligga på sjukhuset, faktiskt. Alla sjuksköterskor var så himla snälla och det var världens skönaste säng, hehe. När jag skrivits ut från sjukhuset dagen efter operationen hade jag inte ätit på 2 dagar, endast druckit nyponsoppa så jag och mamma tog oss till Le Café för att äta världens godaste sallad, men jag fick bara ner 3 bitar kyckling och jag har fortfarande så ont att det till och med gör ont att äta potatismos.
Efter lite lunch hann vi med en tur på stan innan flyget gick, och jag hittade världens finaste klänning och sjömanskofta på Zara samt en Ashish for Topshop-tröja som jag suktat efter sedan jag såg den för första gången men aldrig köpt, och så lite skolsaker från Ordning & Reda! Skulle förresten dö för en iPod4 just nu, var in på Marc by Marc Jacobs där de fått in världens finaste mobilskydd ur Tech-kollektionen. Dessutom hittade jag fotoboken The Men and Women of Marc Jacobs, superfina bilder men inget jag var särskilt sugen att bära runt på en hel dag då den väger ett ton...

Kommentarer
Postat av: sara

jag vet, det är verkligen en jobbig stund där när man ska ta beslutet ifall man orkar eller inte.... ;)

2011-01-20 @ 07:55:35
URL: http://saraling.blogg.se/
Postat av: sara

haha jaa, så genomskinligt....

åh vad glad jag blir! tack så mycket PUSS TILLBAKS

2011-01-21 @ 13:30:30
URL: http://saraling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0