11 - MINA SYSKON...

är verkligen gulligast i världen. Jag har två, Ebba som är mitt helsyskon och 15 år och så Alvin som är pappas och fyller 2 i februari. Jag och Ebba har kommit förbi detdär bråkiga syskonstadiet och kan vid vissa ljusa tillfällen ha riktigt roligt tillsammans. Ofta får vi höra att någon sett den ena på stan, när det egentligen var den andra så jag antar att vi är väldigt lika till utseendet men våra personligheter skiljer sig åt väldigt mycket. Alvin är världens sötaste. en riktig solstråle och älskar att spela fotboll. Han gillar till och med Richard mer än både mig och Ebba eftersom att han är bra på fotboll och spelar med honom ibland. Med Alvin är jag verkligen ingen cool storasyster. Helst skulle jag vilja vira in honom i bubbelplast så hans små armar och ben inte går sönder, och när han klättrar på soffan får jag ont i hjärtat. Jag är väl en aning överbeskyddande men med världens bästa lillasyster och lillebror tar man inga risker hehe. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0