ÖNSKELISTA

Klänning från H&M - den perfekta nyårsklänningen. Åh vad jag älskar denna.
En marinblå dunjacka - har letat så länge, men har inte hittat den perfekta. Hoppas på lite mer tur i Åre, så ett löfte om en ny jacka vore perfekt.
Underkläder - funkar alltid.
Presentkort på Parelle & Make Up Store - Mitt smink är ett jävla kaos just nu så lite nytt vore primo.
Locktång - den gamla tar ungefär 1 timme att locka med, helt värdelös är den så det ligger högt upp på listan.
DVD-boxar är så himla kul. Helst Christine, Gossip Girl eller SATC.
Oljefärger och dukar - jag har fått för mig att jag skulle vilja måla mina egna tavlor och hänga på väggarna även om jag är helt värdelös på att måla.
Älghuvud i silver - haha jag älskar detta. Så coolt! Skulle passa perfekt på min vägg.
Utöver detta önskar jag mig pengar, böcker och vit färg eftersom att jag ska göra om i min klädkammare. Blir primo det. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0