01 OM MIG

Har tagit bort allt det gamla, så jag gör väl en sånhär 30-dagarlista som alla andra jag också då. Tror inte jag behöver lägga upp den faktiskt, själva listan.
Jag heter Amanda och bor i Östersund. Jag är 17 år och går andra året på Entreprenörsprogrammet på John Bauer. Jag har en pojkvän som heter Richard och han är helt fantastisk på alla sätt. Allt detta vet ni som läser den här bloggen nog redan.
Jag älskar att jobba. Jag har tre olika jobb just nu men snart ska jag börja på ett nytt och då har jag bara ett, på ICA Traktören. Jag har haft så många olika jobb i mitt liv att jag måste sålla när jag ska skriva CV. På fredagar hittar ni mig på mitt drömjobb, på konferrens på Clarion Hotel i högklackat och kostym där jag gör praktik.
Nog om jobb.
Jag är fri och lycklig. För varje dag blir det mindre och mindre viktigt vad andra tycker. Lycka är inte vad andra säger eller hur de beter sig, utan att alltid andas lycka och göra saker för sig själv inte för att andra ska bli nöjda. Att vara fri.
Jag älskar Rebecca Simonsson och Blondinbella. Rebecca därför att hon är fri, rödhårig (JAG ÄLSKAR RÖDHÅRIGA TJEJER, de är allra vackrast) och sjunger världens bästa låt jag aldrig kommer lessna på (Swag in a Bag) och Blondinbella därför att hon är en sådan amazing businesswoman!
Jag läser alla bloggar som finns och älskar kläder.
Sen finns det nog annat att säga om mig men inget som är särskilt intressant. Egentligen borde jag fan inte ens få ha en blogg för någon intressant person är jag inte.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: sara

http://saraling.blogg.sehttp://amandaarnessons.blogg.se

2010-12-16 @ 20:35:46
URL: http://saraling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0